اتمام فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان نهاوند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند از محوطه سازی و انجام مبلمان محیطی متناسب با اکوسیستم سراب فارسبان اطلاع داد و گفت: فاز چهارم محوطه سازی سراب سرانجام یافت.

اتمام فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان نهاوند

ایسنا: محسن جانجان شرح داد: ایجاد زیرساخت در سراب فارسبان از دو سال پیش شروع و در ابتدا اولویت بندی انجام شد به طوریکه در سال 97 فاز اول ساماندهی جهت دسترسی به این سراب با اعتبار افزون بر 200 میلیون تومان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همان سال فاز دوم که شامل روشنایی داخل محوطه سراب بود، با اعتبار حدود 250 میلیون تومان انجام شد و در فاز سوم نیز پیاده راه سازی در دستور کار نهاده شد و با 100 میلیون تومان اعتبار با همکاری منابع طبیعی انجام شد.

جانجان افزود: فاز چهارم در امسال اجرایی شد که شامل نصب برج نوری در داخل محوطه سراب فارسبان بود و 400 میلیون تومان اعتبار برای آن درنظر گرفتیم، علاوه بر آن محوطه سازی و انجام مبلمان محیطی متناسب با اکوسیستم محیط نیز اجرا شد.

وی بیان نمود: فارسبان یکی از سراب های پربازدید نهاوند است، پیش از شیوع کروناویروس و با انجام اقدامات اولیه در این مکان و فراهم شدن اسکان شبانه گردشگران این جاذبه طبیعی دو برابر شد که امیدواریم با از بین رفتن کرونا رونق به گردشگری بازگردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "اتمام فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام فاز چهارم محوطه سازی سراب فارسبان نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید