پاداش بزرگ برای هت تریک رونالدو

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، روزنامه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شده رونالدو پس از به ثمر رساندن 21 گل در این فصل، بند مربوط به پاداش در قراردادش را فعال نموده است و از این بابت به عایدی چشمگیری می رسد.

پاداش بزرگ برای هت تریک رونالدو

در قرارداد رونالدو آمده است در صورتی که او 20 گل به ثمر برساند، 750 هزار پوند پاداش دریافت خواهد نمود، فوق ستاره پرتغالی بعلاوه 100 هزار پوند دیگر نیز برای هت تریک در بازی دیروز به خود اختصاص داده است که در مجموع می گردد 850 هزار پوند.

گزارش سان حاکی از آن است که رونالدو از این به بعد بخاطر هر گلی که در ادامه فصل برای یونایتد بزند، 100 هزار پوند پاداش خواهد گرفت. یونایتد بعلاوه مبلغ یک میلیون پوند به برترین گلزنش در این فصل پرداخت خواهد نمود که به نظر می رسد رونالدو با توجه به اینکه 12 گل از نزدیک ترین رقیب خود، یعنی هم وطنش برونو فرناندش جلوتر است، به این مبلغ نیز خواهد رسید. علاوه بر این، اگر رونالدو بتواند فصل را با 30 گل به خاتمه برساند، حدود 2.75 میلیون پوند در مجموع پاداش دریافت خواهد نمود.

منچستریونایتد در این فصل به هیچ جامی نمی رسد و تنها امید این تیم قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است. رونالدو با وجود انتقادهای زیادی که از ابتدای فصل از او شده عملکرد درخشانی داشته و در بردهای این تیم مهره ای بسیار تأثیرگذار بوده است مثل همین بازی با نوریچ.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پاداش بزرگ برای هت تریک رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش بزرگ برای هت تریک رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید