معجزه خوردن یک حبه سیر!

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، باشگاه خبرنگاران/ محسن پویان، محقق و پژوهشگر طب سنتی اظهار کرد: مصرف سیر به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی که خاصیت ضد ویروسی دارد برای پیشگیری از بیماری برونشیت بسیار توصیه شده است.

معجزه خوردن یک حبه سیر!

او گفت: مصرف سیر می تواند باعث کاهش فشار خون گردد و برای افرادی که فشار خون بالایی دارند بسیار مفید است.

پویان ادامه داد: مصرف سیر برای افرادی که سفره زمن و شدید دارند درمان مناسبی خواهد بود.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی اضافه نمود: افراد می توانند برای درمان انواع آکنه و جوش های صورت از سیر استفاده نمایند؛ همچنین مصرف سیر اگر به صورت مداوم باشد باعث کاهش سیر زوال عقل شده و از آلزایمر پیشگیری می نماید.

پویان اظهار کرد: افرادی که کلسترول خون دارند با مصرف سیر می توانند به کاهش سطح کلسترول خونشان یاری نمایند؛ و برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوانزا مصرف سیر بسیار موثر است.

او بیان نمود: افرادی که از موخوره رنج می برند؛ می توانند از سیر استفاده نمایند به این صورت که 10 حبه سیر را بکوبند و با چهار قاشق غذاخوری، روغن زیتون و یک قاشق روغن درخت چای مخلوط نموده و این عصاره را روی موی سر خود استفاده نمایند. همچنین این عصاره خاصیت ضد قارچی نیز دارد.معجزه خوردن یک حبه سیر

او ادامه داد:افرادی که با مشکل کم خونی دست و پنجه نرم می نمایند می توانند با مصرف سیر و گنجاندن آن در سبد غذایی روزانه، کم خونی خود را رفع نموده و عفونت های پوستی خود را درمان نمایند. همچنین افرادی که سینوزیت دارند برای خروج و درمان عفونت های سینوسی می توانند سیر را انتخاب نمایند. این افراد می توانند روزانه 3 تا 5 حبه سیر را مصرف نمایند.

پویان در خاتمه به افراد توصیه کرد: حدالامکان از سرخ کردن سیر بپرهیزند، زیرا حرارت می تواند بر روی این گیاه تأثیر گذاشته و خواص آن را مقداری تغییردهد، بهترین روش مصرف سیر، به صورت خام است.

منبع: همگردی

به "معجزه خوردن یک حبه سیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه خوردن یک حبه سیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید