محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان نیست

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد.

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان نیست

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آقای عابدی، جعفر سالاری نسب گفت: این صنایع می توانند هر مقدار سوخت مایع مورد احتیاج خود را بدون محدودیت و با قیمت گاز مصرفی به صورت اعتباری دریافت نمایند.

وی با اشاره به آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای تامین سوخت دوم صنایع سیمان با توجه به افزایش مصرف گاز، توضیح داد: سوخت تحویلی به صنایع سیمان، اعتباری و به قیمت گاز مصرفی آنهاست.

سالاری نسب با بیان این که در حال حاضر ذخیره سوخت مایع فراوان است، اضافه نمود: قبل از مهرماه و با توجه به این که اعلام شده بود از آبان ماه سوخت صنایع سیمان قطع می گردد، اعلام نموده بودیم این صنایع، می توانند هر مقدار سوخت مایع که احتیاج دارند برداشت نمایند؛ صنایع سیمان نیز آغاز به برداشت نموده بودند. البته بعضی از صنایع از سال قبل ذخیره سوخت مایع داشتند و سال جاری نیز متناسب با احتیاجشان سوخت از ما تحویل گرفتند.

وی تاکید نمود: مسئله ای برای تامین سوخت جایگزین صنایع سیمان نداریم و تحویل سوخت نیز در حال اجرا است؛ ضمن این که با هماهنگی دیسپیچنگ گاز و برق، به صنایعی که سوخت گاز آن ها قطع می گردد، سوخت دوم به قیمت گاز مصرفی آن ها و به صورت اعتباری تحویل می گردد.

کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی نیز پیش از این گفته بود تسهیلاتی ایجاد شده است تا صنایع بتوانند حتی در صورت تامین نشدن نقدینگی، سوخت را به صورت اعتباری خرید نمایند. بعلاوه صنایع دیگری که امکان استفاده از سوخت دوم را دارند، امکان تامین آن در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با همان قیمت یارانه ای وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید