عرضه قسمت بعدی افسانه زلدا تا بهار سال آینده عقب افتاد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، نینتندو تصمیم گرفت تا عرضه دنباله بازی افسانه زلدا: تنفس وحش (Legend of Zelda: Breath of the Wild) را به سال 2023 موکول کند. این عنوان در ابتدا قرار بود در سال 2022 میلادی عرضه گردد. دنباله تنفس وحش به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

عرضه قسمت بعدی افسانه زلدا تا بهار سال آینده عقب افتاد

سازنده سری بازی زلدا به نام ایجی آنوما (Eiji Aonuma) در خصوص این تأخیر خاطرنشان کرد:

سال گذشته نینتندو از این بازی به طور رسمی رونمایی کرد. دنباله زلدا از همان ابتدا قرار بود بسیار گسترده بوده و تنها یک عنوان زلدای ساده نباشد. به طور کلی عناوین افسانه زلدا به شدت پرطرفدار بوده و امتیازهای بسیار بالایی نیز دریافت می نمایند. حال این بازی از تنفس وحش نیز گسترده تر بوده و قرار است تنوع بیشتری از آن داشته باشد.

با اینحال نینتندو هنوز اطلاعات چندانی از آن عرضه نکرده است. به این معنا که داستان بازی در چه مورد است یا حتی نام رسمی آن چیست. در حال حاضر رسانه این بازی را با تنفس وحش 2 یا دنباله تنفس وحش خطاب می نماید. این در صورتی است که به احتمال زیاد نام این بازی با موارد ذکر شده تفاوت خواهد داشت. حال هواداران این بازی باید تا بهار سال 2023 یعنی بهار سال 1402 صبر نمایند. البته امیدواریم که عنوان عرضه شده، ارزش صبر کردن را داشته باشد.

مبنع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه قسمت بعدی افسانه زلدا تا بهار سال آینده عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه قسمت بعدی افسانه زلدا تا بهار سال آینده عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید