سانحه رانندگی در محور قم به سلفچگان 9 مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، سخنگوی اورژانس قم گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه وانت با 2 دستگاه خودرو سواری در محور قم - سلفچگان 9 تن مجروح شدند.

سانحه رانندگی در محور قم به سلفچگان 9 مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش وبلاگ آقای عابدی به نقل از ایرنا، مهدی فراهانی اضافه نمود: این حادثه در کیلومتر 30 این محور و قبل از ظهر امروز یکشنبه 4 خرداد به وقوع پیوست.

وی اضافه نمود: به دلیل ترافیک سنگین خودروهای سواری در این محور یک بالگرد اورژانس هوایی قم در کنار 2 آمبولانس به محل وقوع تصادف اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم اعلام کرد: به دلیل شدت جراحت 4 مصدوم این سانحه به وسیله بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان شهید بهشتی اعزام شد.

فراهانی اظهار کرد: 5 مصدوم دیگر نیز پس از انجام عملیات امداد و نجات اولیه در محل تصادف به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی گفت: شرایط عمومی 9 مصدوم سانحه در مجموع امیدوارکننده است، اما ترافیک در محور قم-سلفچگان بسیار سنگین است.

شرایط نگران کننده تصادفات در قم

فراهانی در ادامه با اشاره به شرایط نگران کننده تصادفات رانندگی در استان، اظهار کرد: از اردیبهشت سال 99 تعداد تصادفات درون شهری و برون شهری در استان قم فرایند رو به افزایشی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد تصادفات از اردیبهشت ماه در قم افزایشی بوده و به صورت متوسط هر روز شاهد بروز یک تصادف منجر به جراحات شدید و فوت مردم در محورهای مواصلاتی و معابر شهری هستیم.

فراهانی در خاتمه ابراز کرد: هرچه در اسفندماه سال 98 درصد تصادفات در استان قم کاهش 78 درصدی داشت در طول یک ماه گذشته ورق کاملا برگشته و شرایط نامطلوبی در بروز تصادفات در قم شاهد هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "سانحه رانندگی در محور قم به سلفچگان 9 مصدوم بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانحه رانندگی در محور قم به سلفچگان 9 مصدوم بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید