حذف پیغام ها در واتساپ طولانی مدت شد

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، شرکت واتساپ خاطرنشان کرد که کاربران از امروز می توانند دو روز پس از ارسال پیغام آن را حذف نمایند.

حذف پیغام ها در واتساپ طولانی مدت شد

به گزارش باشگاه وبلاگ آقای عابدی، سخنگوی واتساپ اظهار داشت که قابلیت حذف پیغام ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه نموده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره های مخاطبان در گروه ها است.

به گزارش سایت theverge، برای استفاده از ویژگی نو حذف پیغام ها پس از دو روز ابتدا باید پیغامرسان خود را به آخرین نسخه به روز رسانی نموده و سپس وارد گروه یا صفحه شخصی شده و بر روی پیغام مورد نظر خود کلیک کنید بعد از آن روی گزینه حذف و حذف برای همه ضربه بزنید. به گفته این پیغامرسان برای انجام قابلیت نو باید تمام کاربران واتساپ را به روز رسانی نمایند.

شایان ذکر است شرکت اپل هنوز این قابلیت را به مخاطبان خود ارائه ننموده است. پیش بینی می گردد قابلیت حذف پیغام در طولانی مدت احتمالا با به روز رسانی سیستم عامل نو محصولات اپل در پاییز منتشر گردد. در حال حاضر، نسخه بتا iOS 16 تنها چند دقیقه به کاربران فرصت می دهد تا پیغام خود را حذف نمایند.

به گزارش سایت gizchina، واتساپ بعلاوه در حال آنالیز و توسعه قابلیت مخفی کردن شماره ها است. به گفته پورتال WABetaInfo که معمولاً اطلاعات داخلی دقیقی را در خصوص قابلیت های نو واتساپ منتشر می نماید، کاربران اندرویدی به زودی می توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین و گروه ها مخفی نمایند.

گفته شده این ویژگی به طور پیش فرض در واتساپ غیر فعال است، اما با به روزرسانی و فعال کردن قابلیت نو در واتساپ کاربران نمی توانند به طور پیش فرض شماره افرادی که نوا به گروه می آیند را مشاهده نمایند.

منبع: فرارو

به "حذف پیغام ها در واتساپ طولانی مدت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پیغام ها در واتساپ طولانی مدت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید