آخرین وضعیت جابجایی استقلال، کادرفنی و چند بازیکن جا ماندند

به گزارش وبلاگ آقای عابدی، تیم فوتبال استقلال درحالی خود را برای حضور در فصل جدید رقابت های فوتبال آماده می نماید که هنوز زمان برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر معین نیست.

آخرین وضعیت جابجایی استقلال، کادرفنی و چند بازیکن جا ماندند

بعد از ظهر امروز تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به همراه تنی چند از اعضای کادر فنی آنها با حضور در هیات فوتبال استان تهران، قراردادهای این فصل خود را ثتب کردند.

سینا خادم پور بازیکن جوان آبی پوشان نخستین نفری بود که قراردادش را رسما برای فصل بعد به ثبت رساند و پس از وی نیز وریا غفوری بازیکن باتجربه و کاپیتان این فصل آبی پوشان اقدام به ثبت قرارداد نمود. سایر بازیکنان این تیم نیز پس از غفوری قراردادشان را ثبت کردند.

علی دشتی، سیاوش یزدانی و میلاد باقری تنها بازیکنان استقلال هستند که امروز قراردادشان ثبت نشد و با هماهنگی های مسئولان باشگاه، قرارداد آنها در روزهای آینده ثبت خواهد شد.

به جز بازیکنان، اعضای ایرانی کادرفنی، سرپرستی، تدارکات و پزشکی باشگاه استقلال هم قراردادشان را ثبت کردند تا آبیها روز پر کاری را در هیات فوتبال سپری نموده باشند.

به جز سه بازیکن اعلام شده، بازیکنان خارجی استقلال به همراه اعضای کادر فنی خارجی این تیم هم قراردادشان به ثبت نرسیده که این کار هم با هماهنگی مدیران باشگاه در روزهای آینده انجام خواهد شد.

استقلالی ها مثل سایر تیم های لیگ رجحان تمرینات آماده سازی خود را پشت سر گذاشته و آماده شروع فصل نوزدهم لیگ برتر هسند. فصلی که تاریخ شروع آن هنوز معین نیست. شاگردان استراماچونی در روزی که هنوز معین نیست، کارشان را با حضور در تبریز و رویارویی با ماشین سازی در فصل جدید شروع خواهند کرد.

جواد زرینچه در خصوص آخرین وضعیت استقلال برای حضور در لیگ برتر گفت: فکر نمی کنم مسئله ای وجود داشته باشد که استقلال نتواند در لیگ شرکت کند. این مسائل حل شدنی است. ما سعی می کنیم جوری تمرین کنیم که نه زمین انقلاب را از دست بدهیم و نه زمین نفت را.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص بازیکنان جدیدی که به جمع آبی پوشان اضافه شده اند، گفت: بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم. شرایط ما خوب است و راضی هستیم.

زرینچه در خصوص اینکه آیا این تیم شرایط قهرمانی را دارد گفت: ما قول قهرمانی نمی دهیم ولی تا روز آخر می جنگیم تا قهرمانی را به دست بیاوریم و استقلال این شرایط را با این بازیکنان و کادرفنی دارد. من می بینیم که فتحی و همکارانش کوشش می نمایند تا مسائل اقتصادی را رفع نمایند تا استقلال بدون مسائل حاشیه ای وارد مسابقات گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین وضعیت جابجایی استقلال، کادرفنی و چند بازیکن جا ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت جابجایی استقلال، کادرفنی و چند بازیکن جا ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید